Det här roliga med skatan Rebecca

Ibland vet man inte om man ska krama henne eller adoptera henne. Ibland är hon så liten och så himla liten, men andra gånger är hon en mycket stor och duktig flicka som noga tar hand om sin snäcka.

Jag måste säga att jag är lite besviken på henne nu, hon säger "JAG MÅSTE BERÄTTA VÄRLDENS ROLIGASTE SAK" så sitter man där och är SKIT spänd medans det står längst ner på msn rutan "Rebecca skriver.." så efter fem minunter när hon är klar "Jag berättar sen jag måste jobbet och bla bla bla" så har hon suttit o skrivit om vad hon ska göra idag istället för att berätta för mig! VAD TYCKER VI OM DE?! Så nu sitter jag här och bara undrar och undrar över den här roliga grejen. Någon ge henne en napp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0