Det sa din morsa med

I fredags var jag och fikade med Felicia, jag älskar dig bästa vän tack för att du finns! Efter många timmars prat och och god sallad så ringer min älskling och säger att jag kan åka till Skärholmen så hämtar han mig. Vad nu tänker jag, vi ska ju inte ses förns imorgon. Jag sätter mig på tunnelbanan och åker till Skärholmens Centrum där han mycket riktigt plockar upp mig, hm hm hm. Vad är nu detta. Väl hemma hos honom ställer jag ner mina skor i hallen och går in i köket! Titta! Där har han dukat iordning för honom och mig med fint porslin, bestick och servetter. En middag! Efter det vart det även champagne och mys i bubbelbadet där nere. Tack älskling! Det var välbehövt! En middag, och bubbelbad med champagne.

I lördags var jag med Matte och Felicia, dem ska snart få sin lilla Liam och jag är stolt gudmor! I söndags gjorde jag och Nicklas ingenting speciellt Patrik var bakis som ett as hahaha! Vi kollade bond filmer och käkade oss mätta på godis mums! Idag ska jag ner till kuratorn ett tag och prata ut lite, känner att jag behöver ventilera mig. Sen ska jag vidare till centrum o handla hårfärg till min käre husband efter det ska jag hem och förbreda mat och sen ska vi slinga hans hår. Hoppas det blir bra!

Rebecca jag tycker det är dags för dig o komma hem nu, nu har du varit i Grekland så nu kan du faktiskt komma tillbaka och du fyller år snart din skata! 18 till och med! Då ska vi ut och skaka rumpa och leta partner till din snäcka haha! Nej faktiskt inte, den kvällen ska vara grabb fri har jag bestämt (förutom Putti) och du lilla söta vän har ingenting att säga till om! MOHA! Appråpå det, Kajsa, Emma och Emelie hör av er till mig ta mitt nummer av Rebecca för nu jävlar! Det gäller även Putti!

Nu ska jag göra lite frukost och kaffe åt mig själv för att sen hoppa på cykeln ner till centrum.

Kommentarer
Postat av: s

HÖHÖH :D du med!

2007-08-20 @ 17:39:56
URL: http://afyfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0