Hahahahahaha

Fem SKULLE
1. Skulle du vilja vara längre? Kanske lite jag vet inte, jag är ganska kort
2. Skulle du vilja väga mer? Snarare mindre..
3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Arg vet jag inte, men förbannat ledsen
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Wentworth Miller kom hit!
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nja, jag är inte så mycket för alkohol

Tio KAN.
1. Kan du röra på öronen? Jag tror inte jag bryr mig
2. Kan du slicka dig på näsan? Nix
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Förmodligen
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Jodå
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Nja det tror jag inte.. eller är jag ledsen så ja!
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Jajjamensan, händer nästan varje gång!
7. Kan dina vänner lita på dig? Absolut!
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Det skulle jag kunna göra, men nu väntar det.. down below..!
9. Kan du suga? På klubbor? Javisst!
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Haha jag har sällan så mycket pengar att jag har råd o gå och spendera på impuls köp så ja det kan jag!

Femton HAR.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Det har väl hänt liksom
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
3. Har du syskon? Fyra stycken
4. Har du någonsin haft sex med någon? Ooooo ja!
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Säkert
6. Har du varit full den här månaden? Japp
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Njä, de lugnt
8. Har du borstat tänderna den senast timmen? Gjorde det precis faktiskt
9. Har du pussat någon som är minst fyra år äldre? Det har jag nog ja
10. Har du haft sex med någon som är minst fyra år äldre? Tror icke de
11. Har du haft ett förhållande med någon som är minst fyra år äldre? Nä
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? No comment
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Haha, hm.. OM jag har?
14. Har du haft sex med mer än tre personer? Jo
15. Har du ljugit på någon fråga än då? Nä

Tjugo VEM.
1. Vem är din bäste vän? Felicia, Johanna, Rebecca, Nicklas, Mamma, Ludde, Marie
2. Vem älskar du? Nicklas nicklas nicklas
3. vem hade du senast sex med? Nicklas
4. vem vill du bli full med? Johanna! Nästa helg, då jävlar! Då är det dax!
5. vem är den bästa artisten? Christina Aguilera
6. vem pratade du senast i telefon med? Nickes vän Patrik
7. Vem har du en liten crush i? Wentworth Miller
8. vem är snyggast i hela världen? Nicklas
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? Mamma
10. Vem är snällast i världen? Min mamma
11. Vem är din bästa kompis? Se fråga 1
12. Vem vill du prata med? Hm.. många!
13. Vem sov du senast med? Nicklas
14. Vem såg du senast full? Denize och Nicklas
16. Vem vet ALLT om dig? Felicia
17. Vem kysste du senast? Nicklas
18. Vem kramade du senast? Nicklas
19. Vem kan berätta allt för dig? Mina vänner
20. Vem kan du berätta allt för? Mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0