Lite allt möjligt

Nu har jag äntligten bestämt mig för vad jag ska göra i höst, jag ska plugga Barn och Fritid. I och med att jag älskar barn och så jätte gärna vill jobba på dagis så tyckte jag att läsa det på distans samtidigt som jag jobbar, det kan inte bli bättre. Sen om några år kanske jag läser juridik men just nu vill jag bara jobba med någonting jag vet är kul och som jag kan jobba med ett tag framöver tills jag kommer på att jag vill göra något helt annat. Och så självklart ska jag ut och resa, ut och se så mycket jag kan. Nicklas och jag funderar på att resa till USA dagen efter julafton! Jag hoppas vekligen att det blir av! Jag har inte varit där på nästan två år nu, och det börjar kännas, jag måste ifrån Sverige!

Eftersom jag har urinvägsinfektion så har jag inte kunnat jobba, men tänkte ringa dem imogon och tala om att jag är så gott som frisk. Det kanske låter töntigt att jag sjukskrev mig för att urinvägsinfektion. Men den smärtan säger jag bara, jag kunde knappt sitta och det kändes rent ut sagt som att jag skulle haft rakblad mellan benen. Så det fick bli som de blev.

I Tisdags var jag på tjejmiddag hemma hos Marie tillsammasn med Monkan, Jennie, Angelica, Jessica och massa fler! Det var jätte trevligt! Tack för middagen Marie, och tack för att jag fick vara där! Hade jätte trevligt!

Igår träffade jag Felicia och fikade med henne, sen gick jag vidare till Wok House för att träffa Tina, Claudia och deras killkompisar! Det var riktigt trevligt det med, vi hade dragit vidare till Grabbarnas om inte klockan hade sprungit iväg. Tonight tänkte jag faktiskt bara ta de lugnt, jag kom hem 02:00 inatt! Usch! Idag blir det faktiskt läsa och vila upp mig inför imorgon då jag och johanna ska ut!! Ännu en as rolig kväll med min bästa vän! Johanna, nu är det dax! Wie!

På lördag vankas det kräftskiva, och sen grattis Ellie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0