Resan

Bulgarien var underbart, jag var där med Nicklas samt hans föräldrar, hans kusin och hennes barn, deras kompisar och Nicklas kusins dotters pojkvän och hans kompis. Så det var en del!

Dock måste jag påpeka "Bulgarien är största partyt!" Öh?! Vart då någonstans? Det är som att stå på Douglas och dansa på borden ungefär! Nä, stort minus för utelivet. Och sen att det är så hemsk och det händer så mycket hela tiden, visst kanske det gör det, men det är på tok för överdrivet det händer inte mer där än någon annanstans det beror väl bara helt på vad man inriktar sig på. Skulle hela världen studera Sverige en vecka skulle ingen våga åka hit heller.

Annars var det helt underbart, 40+ grader och sol hela veckan, det är ju ganska tråkigt hur bruna vi är nu! Flygresan hem var lite värre, rak igenom ett åskväder, jag som är äckligt flygrädd satt och skakade i Nicklas knä. Fick gå fram och prata med flygvärdinnorna som fick övertyga mig om att det inte var någon fara.

Bilder kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0