Samtal

Min käre far ringde mig här om dagen och sa "Du Caroline, vad ska du göra i framtiden?"

Ja.. va fan ska jag göra egentligen?! Jag har ingen aning, jag vill antingen gå jurist linjen, eller så vill jag gå polishögskolan. Eller så vill jag ingenting dera. Jag vet inte alls! Men det kanske inte är så konstigt jag har precis tagit studenten och just nu känner jag att jag vill jobba kvar som extra anställd där jag jobbar nu, samt ta lite andra helg jobber på olika restuaranger ibland. Känns som att jag vill ta det lugnt just nu, och jag tar det hellre som det kommer. Äh, jag har ingen aning. Jag ska väl försöka satsa på att vara färdig utbildad vid 30, oavsett om jag väljer jurist eller polis. Det vore ju ganska ballt o vara åklagare, men det innebär ju sjävklart en del plugg. Äh, jag klarar det nog!

Idag ska jag till när akuten med Nicklas, som har ont i näsan! Nu blir han kvitt det iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0