Tristess

Uppe med tuppen och på gång, nej då! Idag vaknade jag som vanligt 06:00 helt utan anledning! Det är iofs ganska skönt att gå upp tidigt då hinner man med o göra vad man skulle göra och lite till! Igår spenderade jag dagen med Johanna, vi gjorde allt sånt där roligt, gick på promenad lagade mat och gick till ungdomsmottagningen. Det var kul. Idag ska jag gå upp tidigt, ringa doktorn åt Nicklas sen ska jag hem till min mormor och morfar på släkt middag det visar sig att vi har en kommande kusin! En amerikansk-svensk kusin blir det! Det var ju trevligt, jag som väntat på en kusin i nästan nitton år. Kul att jag kommer vara färdig för att begravas lagom till att den lärt sig prata och gå. Oh well, då kan jag meddela att jag vill ha rosa på begravningen. Eller nått..

Någon som märker att jag bara skriver för att skriva? Nej verkligen inte, sen är jag arg på Rebecca som åker till Grekland och lämnar mig här i Sverige, vad är du för vän!? Åker bort utan mig! Och bara lämnar mig, vi är inte kompisar längre! - lipar på dig -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0