Förmodligen ingenting

Idag kommer det förmodligen inte att hända någonting, Nicklas är bakfull han var på julfest med sitt arbete igår och kom tydligen hem halv fem. Så död och frånvarande som jag är när jag sover skulle jag inte märka om någon bar iväg sängen och mig ens. Allt jag kommer ihåg är att han kom hem och jag hade glömt o stänga fönstret, jag kröp upp under täcket och de kändes som att jag låg utomhus. Det var nästan så att de snöade där inne, så kallt hade de blivit. Frisk luft iallafall.

Jag vaknade halv tio och sen dess har jag inte gjort någonting ens värt att skriva ned. Jag har suttit här och letat runt på tasteline efter lite nya recept och hittade någonting som lät äckligt, men efter att jag tittat lite närmre såg jävligt gott ut.

image147 

Jordgubbsmacka,

1 skiva(or)

bröd med hela korn
1 msk

Milda Smörgås Fruity
4 st

jordgubbar

Känns inte som att jag behöver skriva hur man tillagar den, de visar sig ganska självklart utav bilden va?

Det blir nog ingen hjälpa till med flytten idag heller, vi kommer förmodligen stanna i stängen tills imorgon bitti, jag kommer att klaga över att han är tråkig när han är bakfull, han luktar apa i munnen han kommer gnöla om att han vill ha vatten. Jag förvandlas nämligen till piga när han är antingen bakfull, eller "sjuk" när han är sjuk är han döende. Det är otroligt synd om honom, och så fort man så mycket som snuddar vid honom gnyr han av smärta som en liten hundvalp och vill att jag direkt går och hämtar mat, eller dryck. Han tar även all plats i sängen, han ligger och skakar som att han låg i en förlossningssal precis redo att förlösa ett barn "för att han är sjuk" när han är sjuk, är han förkyld. När jag är förkyld, jobbar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0