Gubben gästbloggar

Jag försöker pussa min gubbe godnatt och han utbrister istället "MÅSTE jag gå igenom en jävla biltvätt varje gång jag ska sova?!!"

Det tyckte han var väldigt fyndigt och skriker efter fem minuters tänkande:

"Carroooooooooooo, du måste ju skriva om alla sköna kommentarer jag säger till dig, i din blogg!"

image79

Han fick välja bild själv.

Efter en stund säger han med sitt allra hundvalpsliknande ansiktsuttryck"..föressten, kan du inte lägga upp en bild där jag kommer upp ifrån poolen istället eller något?" och tror att jag är helt dum i huvudet och inte fattar hans intentioner. Gubbjävel.

image150

Han fick sin vilja igenom, DEN HÄR GÅNGEN.

(rättare sagt som alla andra gånger, mohaha min lilla kanin / nicklas)

Kommentarer
Postat av: Marie

Han e fan mig som en stor bebis..

God Jul Gumman

2007-12-24 @ 10:27:15
Postat av: Rebecca

En bebis med för stora öron, ja! :)

2007-12-29 @ 18:22:54
URL: http://rebeccaalexandra.blogg.se
Postat av: Nicklas

du är så ond marie!!!! ond ond ond!

2007-12-31 @ 12:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0