Mosade jordgubbar

Fuck. Jag vaknade av att de kändes som att hela min mage skulle vända ut och in på sig själv, springer till toaletten och mycket riktigt. Mens på nyårsaftonsmorgon. Vilken frjöd. Så nu sitter jag här, näck med laptopen i knäet instängd på toaletten halv nio på morgonen. Kan de bli bättre? Av någon anledning när jag har mens blir jag nämligen jävligt bajsnödig precis just när den kommer. Någon som känner igen sig? Eller är de ingen som känner för att vara lika vulgär som jag denna trevliga måndags morgon.

De passade väl i och för sig ganska bra att jag vaknade nu, då jag ändå ska upp vid tio.. ner till centrum fort som fan o plöja affärer efter en nyårsklänning. Jag var nere en snabbis igår och kom hem med en klännings/tunika liknande grej och tänkte "nyår" men när jag kom hem igen, tänkte jag inte så mycket nyår längre det skrek vardags kläder vilket resulterade i att jag måste ner o trängas idag igen. Men jag är ju inte den som är den.

Nu ska jag trycka i mig några fler alvedon och krama om min älskling i sängen så kanske denna jävla smärta försvinner. Gott nytt år allihopa!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, ditt lilla vider! :)
Gott nytt år på dig älskling.

2007-12-31 @ 11:20:28
URL: http://rebeccaalexandra.blogg.se
Postat av: Denize

Hahaha tror inte att någon skulle våga erkänna eller skriva sådant i sin blogg.
Hoppas att du inte är lika bajsnödig nu ;D ses ikväll!

2007-12-31 @ 12:08:51
URL: http://denize.blogg.se
Postat av: Anna

Hur kan du ens fira nyår när andreas dog ? att du ens kan sätta på dej en nyårsklänning och fira det nya året!
Jag kände också andreas och förstår inte hur du tänker....

2007-12-31 @ 12:56:17
Postat av: zooty

haha va underbar du e gumman!!!
Gott Nytt År på dig!
saknar dig massa mycket!

2007-12-31 @ 14:38:30
URL: http://zooty.blogg.se
Postat av: Maaarika

Hej,Haha jag känner klart igen mig,jag lyckas alltid bli det :) ..så du är inte ensam!/Marika

2008-01-02 @ 15:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0