Fortfarande ingenting..

Jag har spenderat ännu en dag i sängen, jag börjar få liggsår..

Jag har legat och pinat mig igenom NCIS! Jag kan inte hålla ögonen öppna, jag känner mig full konstant och jag har ont i varenda liten del av min kropp! Vad händer mig? Jag kan inte äta, jag kan inte svälja jag kan inte gå jag kan inte röra mig själv på någon del utav min kropp.. Nicklas försökte hålla mig i handen igår jag skrek nästan av smärta (Jag överdriver.. Nej det gjorde jag inte, men det kändes som att min hand skulle domna bort) Jaja, nog med klageri!

I veckan ska jag jobba jobba jobba sen har jag fyra (tre) veckors semester! Eftersom min chef vägrade bevilja min ledighet, det var bara jag på mitt projekt som inte fick ledigt.. Hm, han tyckte det var konstigt att jag ville vara borta fyra veckor under sommaren. Jaja, alla andra som skulle vara lediga fyra veckor var de inget konstigt med! OH well!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0