Lördag

Idag fyller min vän Denize år! Grattis gumman nu är den stora dagen här! Jag förstår att det är stressigt och att du vill hinna med allt, men ta det bara lugnt och njut av din dag så ska du se att allting löser sig tillslut! I promise!

Jag vet inte vad jag ska skriva..

Took me a while
But I'm finally here
I just wanna testify
Make it crystal clear
See I've been picked out
To be picked on
Talked about out my friend's mouth
I've been beat down
Til he turned my life around

Seems like I always fall short of bein worthy
Cuz I aint good enough
but he still loves me
I aint no superstar
The spotlight aint shinin on me
cuz I aint good enough
but he still loves me
Loves me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0