Mitt och rebeccas sena natt samtal, som vanligt..

Jag och Rebecca har suttit i telefon i snart..1:52:40 sek..

Vi har kommit fram till..

Att Alex Schulmans blivande fru är jävligt rolig och det är massa fjantar utan liv som tycker det är jätte kul kommentera, därför ska vi också börja gnälla!

Jag borde doppa mitt inhållslösa huvud i en bajsbytta, dvs.. färga håret brunt!

Rebecca är lite jag citerar ordaggrant "är LITE (jag skriver igen) LIIIITE! små kåt (vi talar med små bokstävar så barnen inte skräms) på CALLE BALLE MED LÅNG SNABEL"

Vi saknar Theo han borde komma hem och lära oss slåss mot dem farliga gubbarna som kommer fram när jag och rebecca vandrar ensamna i vårberg på nätterna helt blonda och med inga kläder! "vadå varför kan vi inte göra de? varför ska dem följa efter mig? jag fattar inte, jag går bara här helt naken och visar *piiiip* vad lider dem av?"

Haha vi kom fram till en ganska rolig grej, men jag var tvungen att radera.. kanske inte så bra om det står öppet på internet!

"Fan klockan är tre och jag är trött, va konstigt!"

Min bror Henrik spenderar 89% av sin tid i mitt rum och tyvlyssnar på mina natt samtal samt kollar på film och skriker in i kudden och säger "dont deny your powers"

Att det är bäst att sova utan trosor, så man vädrar ordentligt.. Ja, eller något..

Att Wentworth Miller är den snyggaste varelsen på denna jord, där med basta!

Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

HAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
*asg*
Samma tid ikväll, pullan? ;) HAHA

2007-07-04 @ 11:34:47
URL: http://rebeccaalexandra.blogg.se
Postat av: Rebecca

HAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHHAAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAHA
Samma tid ikväll igen, eller vad säger du pullan? ;)
HAHAHAHA!

2007-07-04 @ 11:35:55
URL: http://rebeccaalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0