Mitt tragiska liv

Märks det att jag är ivrig? Nej inte alls va..

Jag sitter här helt bakis, med dy blött nytvättat hår som jag måste ta hand om innan det snabbt torkar ihop till en afro liknande frisyr, om man nu kan kalla det frisyr. Jag orkar verkligen inte göra någonting, jag låg tidigare tyst och stilla i sängen och halvsov mig igenom Vetrinärerna så ringer lilla Nicklas och stör mig och säger att han är på båten nu och har jätte roligt.. Hmm.. Va kul.

Snart ska jag lägga mig ner igen och sucka över min tråkiga kväll, och kolla igenom Sex and the City!

Kommentarer
Postat av: F

åh, sex and the city räddar alla trista kvällar. ett glas vitt och några avsnitt är rena botemedlet! (eller i ditt bakfylla fall kanske det är bäst att skippa vinet:))

2007-07-11 @ 23:38:19
URL: http://feliciahassel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0