Tjejer

Vad är vårat fel? Och vad lider vi av! Tjejer har otroligt svårt att umgås tre, vi kan inte umgås med andra tjejer som är snyggare än va vi själva är, vi har svårt att unna andra tjejer någonting, vi gemför oss med alla andra tjejer i våran närhet, vi dömmer efter utseende och är allmänt fittiga! Och framför allt tar varandras pojkvänner inte för att vi vill ha dem utan för att känna att vi är bättre! Vad är detta för jävla stil?! JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT JÄMT BLI RATAD för att jag har långt blont hår! Man väljer väl fan inte kompisar efter utseende! Utan det är väl insidan som räknas eller har jag fel? Nu säger jag inte att alla är så, men det finns alldeles för många utseendefixerade små fittor som är alldeles för missnöjda med sig själva för att kunna unna andra tjejer någonting! Åh, dö!

Jag är alldeles för upprörd för att fortsätta titta på Heroes märkte jag så jag tänkte skriva av mig lite till!

Till ex på krogen, vi puttas på dansgolvet, vi tränger oss i kön, vi slänger halvtaskiga kommentarer till varandra! Vad i helvete?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0