What's in your purse?

Som så många andra har skrivit, varför har vi tjejer så stora väskor och vad har vi med oss egentligen? Min väska innehåller iallafall:

- En halvstor sminkväska, som proppfull och som inte går att stänga..

- Tamponger

- Trosor

- Tre läppglans

- Hudkräm

- Handkräm

- Borste

- Hårspray

- Oftast ett ombyte

- Tuggummi

- Mobil laddare

- Smycken

- Parfym

- Tandborste och tandkräm

Ungefär det.. det är klart att det är olika beroende på vad jag ska göra, men oftast så är den propp full och jätte tung! Jag menar eftersom jag bor åt helvete långt bort, blir det ofta så att jag inte sover hemma och då måste jag vara förbredd!


Kommentarer
Postat av: Sönnta

Aha
Då är mysteriet löst:)

2007-07-13 @ 11:30:27
URL: http://sunnta.blogg.se
Postat av: Carro

härligt, hoppas du kan sova om nätterna nu!

2007-07-13 @ 11:32:29
URL: http://myowndiary.blogg.se
Postat av: Anonym

allt det där har jag i min väska åxå! man msåte ha det..

2007-07-16 @ 11:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0