Gårdagen..

Det blev ingen utgång för min del, efter att jag letat överallt efter mitt guld halsband jag fått av Nicklas.. utan reslutat för att sedan raka vägen ut och bråka med taxi chauffören. Som btw.. stod och gömde sig långt bort från där jag bad honom stanna bakom ett par buskar. Sedan ringde han inte förns tio minuter senare och bad mig komma ut, jag hade då stått och väntat på honom i tio minuter utanför mitt hus. När jag väl kommer fram till taxin så står taxi mätaren redan på 90:- NO WAY HOSAY! Jag tänkte inte betala en massa jävla extra för att han inte kan läsa rätt på husnummren. Så tack och hej fick det bli.

Sen var jag alldeles slut efter att ha hjälpt till på tvåornas musikaler två dagar i streck, gick upp 04:20 för att kunnat varit där i tid. För ni som omöjligtvis aldrig såg mig där, fastän ni pratade med mig och satt brevid mig under hela förställningen jag föreslår att ni kniper käft istället! SÅ,

Det var allt för mig denna gång!

Lagom rasande, ska jag fortsätta att titta på prison break!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0