Godmorgon, godmorgon!

Mina drömmar börjar bli ganska läskiga nu.. Varje gång vaknar jag upp och undrar om jag har drömt eller om det är på riktigt. Denna gång drömde jag att jag var nere hos Johanna mitt i natten ungefär hennes föräldrar var iväg till Italien så hon var ensam. Jag velade mellan att gå upp till Nicklas mitt i natten (jag som är så rädd utav mig) eller att göra middag till mig själv och vi kollade igenom hela hennes kylskåp och förråd.. Okej, vilken dröm.

Så vaknar jag upp och ligger i Nicklas säng och är helt förvånad.. Ja, ungefär så intressant var de!

Idag ska jag jobba, ska strax ringa och vecka Rebecca tänkte jag, mohaha.. Får inte jag sova, så får inte hon! Hade tänkt sola lite idag, men vart fan är solen? Det får bli utomlands för här går det inte o vara, bara ett grått jävla täcke runt hela Sverige!

Till midsommar så vankas det skärgården med Patrik, Patric, Micke, Jessica o Nicklas.. säkert fler jag glömt bort!

Det var ungefär så intressant liv jag hade idag! KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0