Liten rolig lista!

Namn: Caroline Alexandra Andersson
Ålder: 18
Stjärntecken: Vattuman
Ögonfärg: Ett blått öga och ett grönt öga
Hårfärg: Blond
Längd: 167 typ
Bor: Solsidan, Saltsjöbaden

Ursprung: Svensk
Uppväxt: Usa, Holland och Sverige, i den ordningen också
Utbildning: Hotell Resturang/Entertainment på St Görans Gymnasium
Jobb: Säljare
Favoritresmål: Thailand vore skoj, men USA!
Godaste maten: Hemlagad!
Bästa godiset: Allt surt och allt med smak av lakrits!
Dricker: Cola, fast helst virgin Strawberry Dauquri
Favoritprodukt: Mitt M.A.C puder
Bästa egenskaper: Jag är omtänksam och lojal
Sämsta egenskaper: Att jag kan bli fruktansvärt förbannad! Och då menar jag fruktansvärt!
Musiksmak: Allt och ingenting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0