Studenten, helgen, kläder och förbredelser..

Jag har fortfarande inte riktigt hajjat att jag tar studenten om bara fyra dagar! Men det kommer väl, än så länge måste jag jobba lite till på min bränna.. sen är allt som det ska va!

Till studenten har jag valt en kort, figur-sydd tub top klänning. Skor från Fris o Comp i champagne färg, jag tänkte lägga upp lite bilder.. lite närmre studenten!

Min helg har varit lugn och skön, i fredags låg jag bara hemma och kollade på Prison Break. I've fallen in love. Igår tog jag och Johanna en trip till Mälarhöjden, låt oss bara säga att hemmafester inte är våran grej.. Jaja.

Nä nu till lite bilder!




























Sådär ja, kläderna hittar ni hos GoJane.. Rätt söta va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0