Tisdag-Onsdag

Igår låg jag ute i "solen" eller försökte iallafall att fånga dem sista solstrålarna innan jobbet, sen begav jag mig till slussen för att möta rebecca för att sedan tillsammans vandra till jobbet. Efter jobbet mötte vi upp Kajsa och Emma som satt och fikade på Fotöljen! Mycket trevligt!

Idag har jag inte gjort någonting speciellt latat mig innan jobbet, tittat lite på Heroes tillsammans med mina syskon och nu sitter jag här och gottar mig med ballerina kex och ska snart kolla lite till!

Snart är det midsommar och då vankas det skärgården! Hoppas på fint väder annars vet jag inte vad jag gör! Det var väl allt för mig idag tror jag..

Btw, om ni vill ha lite balla clips på youtube.com sök på:
Aries Spears - Rappare som härmar LL Cool J, Snoop Dog, DMX och Jay Z
Bianca Ryan - The little girl with the big voice
Mimmi Sanden - Samma sak här, jävligt grym
Baby Bang - Vad är ungens fel?
Beatbox Joseph - GRYYMT!

Sen finns det många många fler.. men dem orkar jag inte rabbla upp det får bli en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0