Inte lika flitig..

Jag har inte varit lika flitig och regelbundet uppdaterat mig själv här, det är bara att jag har haft så mycket med göra! Med tvåornas slutproduktion där jag skulle filma två 12 timmars pass! SUCK! snacka om att jag var trött sen..
Sen har jag haft jätte mycket nu sista här med skolan , och som vanligt försökt träffa så många vänner som möjligt.. jag brukar nämligen alltid ha ångest över att jag aldrig hinner träffa alla jag egentligen borde träffa.

Idag fyller förövrigt min lilla älskling 21, jag ska strax träffa Tina så ska vi bege oss in till stan och se om vi hittar någonting kul till honom. Får se vi vad vi hittar på..

Johanna, jag är jätte ledsen att jag inte kunde komma på din skiva igår.. jag är verkligen jätte ledsen, och jätte arg för att jag måste vänta ännu en månad innan jag får lön! Då får vi köra en alldeles egen "nu är det dags" eller vad säger du? eller varför inte.. för ovanlighetens skull, en tjejkväll med massa nördiga kärleksfilmer och massa snacks? Det låter nästan mysigare!

Sju dagar.. innan jag springer ut, lite läskigt..!

Tänkte tipsa med lite bra musik..
Enrique Iglesias - Do you know
Mario Vasquez - One shot

"i'd rather die than live without you.."


Juste! Det glömde jag nästan bort.. just nu pågår det lite små funderingar här hemma, pappa har nämligen fått erbjudande igen.. om att flytta utomlands! Kul tänker ni, men nja.. jag har nämligen flyttat hela mitt liv till olika platser och olika länder.. gått i miiiiiiljaaaaaaaarder skolor! Det finns kanske några utav er som verkligen avskyr att vara ny i en klass? Första dagen? Ni förstår känslan.. tänk dig den, två gånger i halvåret.. och inte bara är det en ny klass, ett nytt språk också. Nej, jag ska inte klaga! Det har varit en upplevelse i sig! Iallafall.. denna gång blir det förmodligen syd afrika, eller usa.. något utav dem två! Nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen och göra mig klar! Snart ska tina väckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0