Ännu en dag..

I min deprimerande vardag. Inatt var hemskt, jag tror jag ringde miljoner samtal men tillslut orkade jag inte vara en börda längre. Jag satte mig på altanen i ösregnet och sjöng, det är faktiskt sant! Ni som läst min blogg tidigare vet att jag jämt sjunger när jag är ledsen eller fundersam.. vet inte riktigt varför, det har bara blivit så. Jag vaknade kl. 6 och kunde inte somna om så jag satte mig här och försökte fixa lite i min blogg, vet inte om det gick så super bra jag får fortsätta när jag kommer hem från jobbet. Det tar verkligen emot att jobba idag, jag är helt slut i kroppen och jag funderar på att skita i sminka mig och skita i allt idag. Jag får se ut som jag mår. Äcklig och jävlig. Stackars kunder. Tjat tjat, gnat gnat.

Igår åt jag frukost med Denize innan jobbet, det var mycket trevligt! Hon får mig allt att må som bäst när jag ligger på botten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0