Bantnings processen

Jag är hungrig, vrål hungrig snarare.. jag vill ha mat! NU! Jag har redan ätit frukost och jag har även ätit lunch.. fullkornspasta med tomat sås! Nu är jag jätte hungrig! Men jag får inte äta, jag måste vänta till middagen och det är ju flera timmar kvar. Hm, undra om jag ska gå och lägga mig eller kolla på film så jag slipper tänka på att jag är hungrig. Jag är klar med hushållssysslorna iallfall, så nu kan jag känna mig duktig?

Det är ganska trist o inte jobba, jag har liksom printat in i mitt huvud att jag ska vakna upp och jobba måndag till fredag och sen är de helg. Det fungerar liksom inte riktigt att helt plötsligt vara ledig. Suck..

För mycket babbel, nu ska jag baka!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej sötnos! :) Det var inte igår! Av någon slump hamnade jag på din blogg..! Så jag tänkte iaf lämna en liten kommentar. Om du inte minns mig så kanske det räcker om jag säger Sofia från IB? :)

Iaf måste berömma dig för att du verkar ha bestämt dig för att hålla dig till det "hälsosamma" spåret, jätte bra! Har väl också velat fram och tillbaka på det där och tyvärr så har det inte gått så bra.. :( Du får bli min nya inspirationskälla helt enkelt! I hope you don't mind!

Hoppas du får en fortsatt bra dag gumman! Puss & kram! /Sofia

2007-11-13 @ 13:49:00
URL: http://goldenpearl.blogspot.com
Postat av: Carro

Hej gumman! Klart jag kommer ihåg dig! Nej det var verkligen inte igår!! Hur är de med dig? =) Skoj att du hittade min blogg, självklart kan jag skriva lite och ge lite mer info gällande löshår! Spana vidare, kommer inom kort!

Absolut inte, banta med mig! Det är bara skoj! Skriv gärna i din blogg om hur de går osv! Kram kram!!

2007-11-13 @ 14:17:12
URL: http://myowndiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0