Bilder i massor

image127

Marie och jag!

image122

Älskling och jag på min artonårsdag! Två lik fastnade på bild?

image123

Felicia och jag pussas innan utgång, min underbara fina du kommer bli världens bästa mamma!

image124

Marie och jag innan utgång, konstig bild i höstmörkret!

image125

Julia och jag för nästan hundra år sen..

image126

(Jag i mitten) Min förlorade värld

image128

Mysig bild som jag var tvungen att lägga upp (haha) jag är suuuper nykter jag lovar!

image129

Tre år med dessa underbara tjejer, vi har bråkat och vi har skrattat vi har hatat varandra och vi har älskat varandra! Jag kan inte haft en bättre klass, tjejer vi är så olika vi kan bli och det var de som gjorde att de fungerade så bra!

Memories..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0