Cola beroende?

Det är en faktor. Idag vaknade jag 06:00 och kunde inte somna om, främst för att N hoppade runt i rummet och letade kläder, klappade katten och ville störa mig eftersom han visste att jag egentligen skulle kunna sova till 09:00 jag börjar inte förns vid 11:00.. dumma pojke! Sen släppte inte det där jävla cola suget! Jag förstår inte! I lördags natt efter krogen vaknade jag tre gånger och var tvungen att springa in till köket o dricka cola, jag drömde att jag drack cola och när jag vaknade stod tre olika glas vid sängen med cola i. Jag var verkligen tvungen att ta ett nytt glas varje gång..

Jag är bara sugen på cola, ingen mat, inge godis och ingenting.. bara cola. Funderar på att inte ens ta med mig mat till jobbet idag, jag spyr bara jag tänker på att jag skulle äta den..!

Snart är det dags att ringa jobbet och berätta att jag är friskare idag, eller inte friskare. Jag vet inte, jag mår illa nu. Ligger och kollar på 90201 på tv, ett tag sen jag såg de.. måste varit när jag bodde i Usa.

Tänkte försöka hinna förbi sko affären idag och lämna in dem där skorna, jag tyckte verkligen om dem och skulle behöva dem i helgen. Hoppas dem inte bråkar med mig, för jag kan verkligen inte komma på vart jag lagt kvittot. Men jag har ju lådan och alla lappar kvar på skorna, det syns ju att jag inte användt dem mer än en gång.

Jag har inte skrivit om satmaran på mitt jobb på länge, hon har hållt sig i skinnet.. for now iallafall. Jag förstår inte, hon är vuxen, och det behöver hon väl inte bevisa genom att bete sig som fjorton? Det biter inte på mig, jag tar inte åt mig. Jag är kvar vare sig hon vill det eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0