En helt vanlig torsdag



Mitt uppe i sminkningen och min håruppsättning, som gick helt åt helvete fel så ringde min chef och frågade om jag skulle kunna tänka mig o vara ledig idag istället. Det kallar jag perfekt timing. En chef, helt i min smak! Så det var bara återvända till sängen med en varm kopp kaffe och lite frukostmackor! Så nu tänkte jag sätta igång och ladda ner en jävla massa mysiga filmer och bara mysa under täcket! Fan va skönt! Men känns ändå lite ångest att vara ledig, det är ju pengar! Men men, hellre att jag är ledig idag då jag egentligen slutar tidigt än att jag är ledig imorgon när jag ska jobba tio timmar! DET hade jag inte tackat ja till så jag får väl njuta av min "nästan" enda lediga dag! Kanske tar mig en sväng in till stan och hälsar på Denize, lite senare.. vi får väl se om jag orkar mig iväg! Jag återkommer lite senare! 


Kommentarer
Postat av: Denize

Mö du kom aldrig! :(

2007-11-08 @ 16:20:42
URL: http://denize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0