Godmorgon

Nu ska är jag färdig för att åka iväg och jobba, men eftersom jag har lite tid över tänkte jag passa på och skriva lite här! I och med min banting denna vecka (läs inlägget nedan) så blev det till frukost:

A-fil
Fullkorns musli med fibrer och russin
Rabarber grädde te, utan mjölk och socker hör och häpna!

Jag gjorde även en lunch låda innehållande, fullkorns havregryn, lite äppelmos och sen tänkte jag hälla i lite lättmjölk när det är dags att äta! Smakligt och mättande! Sen till det tänkte jag även äta lite äppel bitar som "efterätt" mums! Efter jobbet idag tänkte jag åka iväg och sola! Ska bli skönt att få lite färg igen, känner mig så äckligt blek! Nu har jag en lång arbetsdag framför mig, ni får ha en bra dag!

Idag jobbar jag..

11-19 skoj!

"Hej, och välkommen"

Kommentarer
Postat av: Ida

hallå där tänkte bara fråga läste förut att du hade löshår i och såg att de va ganska mkt pengar i de så det VERKADE BRA?:D hehe
Undrade vart du gör o köper deT???
du kan väl svara =) tack

2007-11-12 @ 20:14:53
Postat av: Carro

Ida: Om jag förstod frågan rätt så undrar du vart jag gör de och hur mycket det kostar?

Jag gör det på en salong på Odenplan som heter Norrtullsfrisörerna, kostar c:a 4,000:-

Kram kram!

2007-11-12 @ 20:29:22
URL: http://myowndiary.blogg.se
Postat av: Ida

Tack carro,din blogg äger:)
ska täänka på de där med löshåret men är BRA GRYMT sugen hmmm hehe

2007-11-13 @ 19:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0