Hemma

Nyss hemkommen från sminkning och styling, jag gjorde lite naglar och lite hår men sen var det dags att återvända hemåt jag hade inte ätit någonting och var alldeles svimfärdig! Tänkte att det är bästa o skutta iväg hem så man slipper gå genom mörker i Skärholmen också.. men det fick jag iallafall! På vägen hem gick jag om en maskerad turk (?) eller något liknande med sån där rånar luva som gjorde att man bara såg ögonen och så bar han på en lång jävla pinne (stav?) han stannade upp när jag gick förbi och jag som hade mamma i telefonen fick kuta genom skogar och berg i mina klackar, suck suck! Hoppas Denize fick ett par snygga bilder iallafall, det tror jag i och med att hon är så duktig fotograf!

Denize frågade om jag ville gå ut med henne ikväll, gratis utgång till Kitten Club! Någon som varit där och vet om det är bra? Jag har funderat lite, men jag har absolut inga pengar och jag känner mig fortfarande svimfärdig av någon konstig anledning.. det är inte bra o skynda sig sådär på morgonen utan mat i magen.. men vad gör man inte för sina vänner!

Nu ska jag lägga mig och sova.. det blir nog lugn kväll med älsklingen senare när han kommer från innebandyn! Hoppas hoppas han stannar hemma med mig som han lovade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0