Jaa..

Ni som följt min blogg har kanske noterat att jag inte skrivit på år och dar. Jag tröttnade på alla elaka kommentarer jag fick, då tappade jag helt lusten att dela med mig av mig själv och min vardag.

Någon gång när folk börjar visa uppskattning istället för att ge kränkande kommentarer kanske jag börjar blogga igen. Tills vidare får ni ha de så bra.

Passa gärna på att titta förbi

Rebecca - rebeccaalexandra.blogg.se
Denize - denize.blogg.se
Emma - meay.blogg.se
Malin - tiondemaj.blogg.se
Tina - tinaa.tjejsajten.se

Kommentarer
Postat av: Malin

Sötnosen :).. Har suttit här och väntat på uppdateringar.. vill så gärna läsa mer av din blogg :D

Puss på dig

2007-11-27 @ 12:24:06
URL: http://tiondemaj,blogg.se
Postat av: Marika

Neje :( Ja vill läsa juu..

2007-11-28 @ 09:58:33
Postat av: Carro

det är skit tråkigt i know.. men jag kommer snart tillbaka!

2007-11-29 @ 10:26:18
URL: http://myowndiary.blogg.se
Postat av: dani

you rock!

2007-11-29 @ 16:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0