Kväll

Nu är jag tillbaka från stan, jag var där med Ellie och Alex och tog en fika! Mycket mysigt på vårat favoritfik Bellmans! Alltid kul o gadda ihop sig mot killarna, stackars Alex han fick ett par smällar eller två utav både mig och Ellie! Jag hoppas du är blå nu för det där knytnäve slaget jag fick på armen gjorde ont! Dezzi kom även förbi en stund, och även hennes kille Alex men sen sprang dem vidare för att handla skjorta! Jag har saknat dig skruttan! Alltid lika kul o se dig!

Det vart aldrig att jag hälsade på Denize idag, jag kom in till stan alldeles för sent, sorry honey! Men vi syns ju på lördag iallafall! Jag funderar på att ha lockigt hår då föressten, jag har aldrig lockat håret med denna löshårsinsättning.. undrar om de fungerar bra kanske ska prova på fredag kväll först och se att de blir bra så jag inte står där på lördag morgon med galet hår! Då blir jag tokig! Hår, smink och kläder! Det ska vara perfekt annars är jag inte komplett! Lilla utseendefixerade jag!

Nu har jag bestämt mig.. nästa lön måste jag alltså inhandla
Svart kappa från Salt 700:-
Päls att ha till kappan från NK 1000:-
Löshår 1200:-
Låga klack skor 500:-
TOTALT: ca 3400:- fast de lär snarare bli runt 4000:-

Suck, alltid är de något man måste ha! Men vad kan jag göra.. jag behöver pengarna! Kanske lägger ut min fula gås på blocket.. låter som en bra ide! Kan jag använda dem pengarna till o köpa de jag behöver så har jag hela lönen kvar till att använda i och till London!

och där får jag nog ge mig om jag även ska betala London resan som kommer gå på ett par tusen! Kanske till och med blir så att jag får handla kappa och så i London, jag vet inte. Löshåret är ett måste iallafall eller på ett lite finare sätt "extentions" är ett måste. Sen måste jag även börja sola lite, gick och pratade med L på simhallen i närheten utav mig, han jobbar där och sa att det är bara för mig att komma dit när jag vill så får jag sola gratis! Wie! Så jag ska nog börja med o gå ner o sola varje söndag morgon! Så man får sig lite färg.. nej nu har jag pladdrat färdigt här nu ska jag återgå till blockets hemsida och lägga ut min gås! Någon som är intresserad, kan ju börja med o fråga här?

Modell: Lång
Strl: XS - dam
Den är använd c:a två vintrar! Bra skick!

Hör av er till mig [email protected]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du jag vart aldrig blå. Du ska få payback vänta du!

Nån dag.....

2007-12-15 @ 17:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0