Kväll

image133

Nu har jag jobbat, älskling hämtade mig i centrum som vanligt så jag slipper gå i kål mörker genom förorten helt ensam. Dagen har gått bra, jag hade någon idiot kund som började skrika på mig och hans "maffia boss" utseende gjorde inte så att jag ville skrika tillbaka utan jag gick därifrån och min chef fick sköta resten.

Det kom in en fråga angående mitt löshår, där har du en bild där man ser det lite mer! Jag har keratin wax, man kan antingen använda det (vilket jag tycker är bäst) sen kan man även sy och sen finns de ju billigare varianten med klämmor men de tycker jag inte om alls! Man måste sätta i de varje morgon och de ramlar ut hela tiden och nej inte alls skoj! (Ursäkta bilden, jag är full och knäpp på toaletten på krogen)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grymt löshår! Jag har också gått och funderat på att skaffa det.. Kan inte du skriva ett inlägg om vad man ska tänka på innan man skaffar det och under tiden man har det, tips på hur man sköter det, priser etc? Det skulle verkligen vara jätte kul o få veta innan man fixar det :)

2007-11-13 @ 13:51:16
URL: http://goldenpearl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0