Ledig

Min lediga dag idag igen, egentligen är de inte så mycket "igen" utan detta är min andra lediga dag på snart tre månader så jag tycker inte det är så farligt. Får hoppas att generalen tycker detsamma..

Idag ska jag hinna med att..

Rensa små plock i hyllorna i sovrummet
Kika senaste Prison Break (säsång 3, avsnitt 8)
Tvätta - mina kläder, nicklas kläder och även mina jobb kläder
Matlåda till imorgon
Cyckla ner till centrum och lägga paketet på posten
- Väl nere i centrum, skaffa låne kort på Biblioteket och låna några bra böcker
- Springa in på Hollies och kolla pris och kvalite på en brun skinnjacka
Laga pannkakor till dess att Nicklas kommer hem
Baka matbröd (grekiskt lantbröd)
Söka vidare på eventuella olika kurser
Leta julklapp till Nicklas.. (någon som har något tips? Ingenting matriellt utan jag vill ge honom någonting vi kan göra tillsammans som INTE är klassiska middagen)

Som sagt har jag fullt upp även om jag är ledig idag, därav bloggande sju på morgonen!

Jag återkommer senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0