Liket

Nu har liket, dvs jag, jobbat färdigt för idag! Fick gå hem tidigare chefen tyckte jag såg så trött och sliten ut, konstigt, hade inte sovit på hela natten och var helt osminkad. Gulligt värre. Nu sitter jag här och lyssnar på lite musik och har försökt fixa lite i denna förbaskade jävla blogg, men inte blev den mycket finare. Jag är en perfektionist när det gäller sånt här, och jag är aldrig nöjd. Det hjälper ju inte att jag inte fattar ett skit av HTML koderna här!

Nog om det. På lördag ska jag hjälpa Denize, sminka och styla! Fan va roligt! Som jag skrivit här tidigare, jag älskar verkligen att sminka och styla till andra människor. Så himla roligt! Exprimentera med olika färger och metoder. Även med hår, där jag dock inte kan någonting om klippning, men olika frisyrer och dylikt kan jag!


Nu ska jag forsätta med den här jäkla bloggen jag får återkomma!


Kommentarer
Postat av: Jessica

vad jobbar du med? :)

2007-11-07 @ 14:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0