Som socker

Nu innan OTH börjar i Februari, och OC har slutat.. Prison Break är bara en gång i veckan så tänkte jag att jag måste hitta en ny serie att bli besatt utav. Jag testade Heroes och jag fastnade men tillslut blev det så himla rörigt och jag orkade inte följa den längre, jag vet knappt vart jag slutade någonstans så jag orkar inte gå tillbaka och fortsätta det får bli någon gång när jag helt är utan fantasi. Tänkte börja kolla lite på Greys Anatomy också, alla verkar så himla kär i den och jag har aldrig riktigt förstått varför. Hur mycket kan hända i ett enda sjukhus egentligen? Vi får se, men just nu har jag börjat med Desperate Housewives än så länge är jag bara på andra avsnittet av första säsången och tja, det är väl helt okej! Jag stör mig lite på deras perfekta liv, men det är väl lite det som är meningen..

På tal om ingenting, någon som hört Britneys nya "Piece of me" den är helt okej! Jag gillar texten, det är ju precis vad folk skriver om henne hela tiden och precis som hon skulle jag bli tokig! Jag tror knappt på hälften av vad som skrivs om stjärnorna. Jag tycker det är skamligt att man kan ha det som yrke att förfölja en helt vanlig människa, förstöra deras vardag och äktenskap. Privat liv? Värst tycker jag dem är mot The Beckhams, dem försöker att dra i varenda tråd och hoppas innerligt att det är den rätta som ska få deras familj att falla samman. Nej, fy fan för paparazzi!

BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Ida(jag_duvet_jag)

Greys Anatomy
bara ÄLSKAR JAG ÅÅHH men man ska nog se alla från början för att förstår ladda ner dom vettja ganska lätt att få tag i dom alla sässongs vis..
De är så J'kla braa

2007-11-11 @ 19:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0