Tidigt

Idag slutade jag mycket tidigare än jag brukar göra, så jäkla skönt så älsklingen hämtade mig i ösregnet och nu sitter jag här och äter lite nudlar, halvdan middag. Helt sjukt, tjejen jag tidigare hamnat i konflikter med på jobbet vi gick och skrattade tillsammans hela dagen! Känns ganska skönt, orkar inte bråka hit och dit! Men nu är de förhoppningsvis löst! Fast sen finns de bitter fittan #1 det är helt sjukt, jag förstår inte mina arbetskamrater som jobbat där en längre tid som säger "men hon är sån" vadå hon är sån?! Bara för att hon råkar "vara sån" ska man acceptera det? Det är INTE ett okej beteende, hennes medarbetare ska inte behöva bli illa behandlade för att hon råkar ha en dålig dag. Nästa gång säger jag ifrån, jag vill inte höra något mer skrik från hennes del. Just nu känns de BARA som att det är mig hon hackar på, HELA TIDEN! Det spelar ingen roll om jag gör rätt eller fel, då skyller hon på att jag "sa det fel" osv! Tragiska människa, ta inte ut dina dåliga dagar på mig TACK! Jaja, det finns väl alltid någon som ska göra mina dagar sämre. Urk säger jag bara.

Annars då, jag längtar mest till helgen då jag ska träffa Denize och vara sminkös samt stylist ska bli skoj! Sen ska jag försöka hinna med o träffa Felicia, jag saknar dig älskling!!

Helgen efter det fyller Nicklas moster 60 och då blir de partaj med hela tjocka släkten! Det ska också bli skoj!

Sen så saknar jag mig kära familj.. det gör ont att jag inte kan bo med er, jätte ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0