Tillbaka vid datorn

Vad har jag hunnit med än så länge?

Ätit frukost och kollat PB, dammsugit sovrummet och dammtorkat alla hyllor och även golvet. Rensat sovrummet från katthår, plus samtliga stolar och datorstolar. Vädrat, tvättat mina arbetskläder, nicklas kläder och även lite utav mina kläder. Satt på diskmaskin och även hunnit sätta på den två gånger, jag torkade även lite av köksgolvet och rensade bort lite katthår. Jävla katter!! Nä, nu ska jag gå och vara lite effektiv igen innan jag tänkte lyssna på Katrin Schulman på P3 idag kl. 10:15! Hörs då!

Tvättmaskinen var inte riktigt färdig och det fanns inget annat att sysselsätta sig med förutom gå ner till centrum, men jag tror jag skippar snöstormen och väntar tills den är över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0