Världens bästa tjej!

Felicia & Jag

image119

Detta inlägg tillägnar jag min allra bästa vän, Felicia. De finns verkligen ingen som hon! Henne har jag känt sen jag var liten och bantade hela dagarna, det gjorde vi båda. Vi levde på multivitamin juice och havrefras, KANSKE några morötter i skolan ifall vi var riktigt hungriga. Efter skolan gick vi hem till Felicia och lagade kladdkaka, inga konstigheter. Jag vet att jag kan ringa henne när som helst, kanske inte just nu när lilla flickan min är gravid i nionde månaden men förutom de så vet jag att hon finns där i vått och torrt! Lika så jag för henne! Vi har haft så jävla kul genom åren, så jag vet inte vart jag kan börja. Efter snart sex år tillsammans så har man hunnit med en hel del, alla våra "dejter" med musikläraren vi hade i skolan. Eller alla våra mysiga dagar i stallet, eller alla våra shopping turer eller bara alla bus vi hittade på! Nu mera ses vi inte lika ofta, så som vi gjorde då vilket var varje dag, jag jobbar och hon är snart mamma! Men utan Felicia vid min sida alla år tror jag aldrig jag hade klarat mig, du har räddat mig så många gånger.. så många gånger!

Jag saknar dig varje dag älskling!! Jag älskar dig, du är min värld!

Best friends, always and forever..

Kommentarer
Postat av: Felicia

Älskling då!!
Jag saknar och älskar dig också!!
Bästaste bästisen i världen

2007-11-10 @ 22:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0