Fast car

Jag har inte skrivit här på länge, jag har jobbat mycket.. jag har tänkt mycket och jag har inte känt att jag haft något behov av att uppdatera mig på bloggen. Jag och Nicklas har spenderat två dagar ute på Muskö tillsammans med nära och kära. Mycket trevligt, även om jag varit bitter och elak med mitt magont.. sorry älskling.. Det vart sent igår och vi körde inte hem förns mitt i natten, jag älskar det. Åka bil, sent på natten.. lyssna på lugna favoriter och luta huvudet mot rutan o kolla upp mot stjärnorna.. även med Jimmys fylle allsång i baksätet var det mysigt. Var och varannan låt kunde han och vaknade till liv och drog till med sin ljuvliga stämma! Haha! Sedan somnade han igen då de var låtar han inte kände till..

Vi körde förbi Statoil igår.. så mycket minnen, så mycket som jag trodde jag tappat på vägen men som ändå satt sig som plåster i mitt hjärta. Jag kommer till och med ihåg vad vi pratade om, och vad jag köpte.. jag köpte tutti frutti ringar och vi pratade om hur roligt det hade varit ifall jag flyttade in i det vita höghuset med alla fönstren precis brevid ditt hus. Jag minns att det var precis efter middagen vi hade ätit grillad kyckling med potatis sallad och vi skulle hem och kolla på Beck, som alltid. Sen skulle jag somna i soffan strax innan slutet och du skulle du bli tvungen att spola tillbaks till den delen jag hade somnat vid så jag kunde få se slutet, varenda gång. Sen satte vi oss vid datorn och tog fåniga bilder med webcameran som jag inte vet vart dem är idag. Borta, som allting annat. Gone forever. People always leave..

..sometimes they come back?

Annars i veckan har jag inte gjort så mycket mer än att jobbat, jag slutar så pass sent om dagarna så sent som 19 och är inte hemma tidigare än 20 så de blir inte mycket tid till annat, vilket är ganska synd. Funderar på om jag ska prata med chefen om schema byte, jag kan inte jobba såhär samtidigt som jag pluggar. Det blr ingen tid till något annat. Jag träffade Denize föressten, de har jag hunnit med. Även om jag var måttligt trött, så har jag alltid kul när jag är med henne. Hon och jag, vi är lika och jag är glad att jag har henne. Även en nufunnen vän, Ellie.. kanske världens gulligaste tjej, och till dig.. your loss. She's great. Tråkigt nog insåg du det försent.

Idag är Nicklas i Gävle med Jimmy, Patrik och hans far dem ska på fotboll, kanske inte min grej så jag får stanna hemma vilket är ganska skönt. Vila upp mig ordentligt inför en ny vecka, nya bitchiga kunder och trevliga arbetskamrater. Tänkte ta mig ett varmt bubbelbad lite senare med ansikts mask, fila naglarna, inpackning i mitt risiga hår osv.. tänkte även ta mig ett litet fotbad senare när jag kollar på OTH kan behövas med tanke på att mina stackars fötter tar hårt på allt springande på jobbet.

Förra helgen då jag var ute med Denize, stötte jag även på Sandra.. åh vad jag har saknat dig Sandra. Verkligen. Armand Van Helden - Mymymy, säger det dig någonting? Snart får vi ses och ta igen all förlorad tid. Min lilla Sandra.

Felicia, det var underbart att få fika med dig igen, jag älskar dig och du är min absolut bästa vän! Och snart är Liam här också, åh vad jag längtar!

Marie, Tina och Rebecca.. too long now! Jag älskar er!

Nu ska jag strax göra iordning lite fruskost och sedan ringa mamma, vi ska ta en fika hon och jag imorgon innan jag börjar jobba! Ska bli mysigt, min lilla mamma. Träffar inte henne så ofta längre, det finns knappt tid till det heller..


Kommentarer
Postat av: Tina

ja det var verkligen fööör länge sen! miss you!
va sägs om en fika på torsdag har du tid då på eftermiddagen?
(svara genom en kommentar på min blogg! )

2007-10-07 @ 18:22:19
URL: http://tinaa.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0