Lite senare under dagen

Nu har jag precis hoppat upp ur badet, riktigt skönt var de! Jag tog bärbara datorn som vi har ner till badrummet och ställde upp den på handfatet och sen så låg jag och mös i bubblorna samtidigt som jag njöt av OTH. Jag tror jag fastnade där nere över en timma, men de var de värt! Böt vatten tre gånger sammanlagt. Försöker hitta på vad jag ska laga för middag idag, jag är ensam hemma ikväll och tänka njuta lite till av OTH och äta middag men vad ska man laga. Jag har köttfärs, benfri fläskkotlett och köttfärs hemma.. vad kan man hitta på för roligt med det.. får gå in och kolla lite tasteline där brukar man hitta de mesta.

Imorgon ska jag jobba igen, ska bli skönt.. skönt o veta att pengarna rullar in på kontot. Nästa helg firar jag och min älskling två år, och förhoppningsvis många fler år to go.. jag har fortfarande inte kommit på vad vi ska göra, jag har bokat bord på Gondolen för oss för flera månader sedan men då trodde jag att jag skulle hitta jobb fortare än vad jag gjorde så de ligger inte ens på världskartan för min ekonomi just nu. Fast det är nästan lika bra, vi har kommit fram till att vi ska göra någonting kul istället för någon tråkig romantisk middag.. det blir så boring. Vad kan man göra här i sthlm som inte är tråka på en middag? Teater kanske.. eller? Jag vet inte.. jag får klura vidare på det där för nu ska jag kika vidare efter middag på tasteline..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0