Sjuklingen skriver

Jag fick bli hemma idag också, jag har legat hela morgonen i sängen och mått illa fram och tillbaka vid elva snåret lyckades jag äntligen ta mig upp ur sängen och sätta på en kopp kaffe och nu sitter jag här fortfarande. Jag borde egentligen åka in till stan med mina skor, men du, jag orkar inte. Affären ligger olyckligtvis brevid mitt jobb och det vore ganska tråkigt om dem såg mig inne i stan med en shoppingpåse när jag "ligger hemma och är magsjuk" men vad gör man inte för ett par skor?

Jag ska snart bädda in mig i massa filtar och ännu en kopp kaffe med lite mackor och titta på Sandor slash Ida någon som sett den? Jag läste boken i högstadiet och jag tyckte om den, så vi får väl se vad jag tycker om filmen. Får se om jag får ner mackorna.. vågar nästan inte prova men något måste jag äta. Har inte ätit sen igår morse. Stackars stackars mig. Haha. Fan va jag klagar.

Alla som vill se något roligt kan gå in på Denize blogg och kolla på hennes banner med alla bilder, hon har lagt upp en bild där på henne och mig jag ser ut som ett oooooooooffer men hon är jätte söt! Ser ut som att jag kollar upp ner och i kors på samma gång.

Annars ska jag inte göra speciellt mycket idag, jag ska försöka tvinga min mamma att äta middag med mig lite senare, jag kollade nämligen på cancer galan igår och jag fick för mig att min mamma kommer dö också så jag ringde och grinade henne i örat på en gång. Men så är det jämt, jag tror de hela tiden. Vet inte varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0