Sometimes..

Igår firade jag och mitt hjärta två år, det var jätte mysigt. Han överraskade mig med resturang, spel och bio. Super mysigt och välbehövt. Jag älskar dig Nicklas! Även om vi är oense ibland..

Nsync - God must have spent a little more time on you.. så sjukt mycket minnen till den låten!

Jag ska snart sätta mig o mysa lite till One Tree Hill innan jag springer till jobbet, ännu en vecka full av massa jobb. Jag måste verkligen byta tider, detta fungerar inte längre.. jag har inte tid för någon eller något. Knappast mina vänner, och dem klarar jag mig inte utan. Rebecca, Tina, Felicia, Denize, Marie, Hannah, Ellie, Ludde.. alla killkompisarna.. det finns många jag inte träffat på hur länge som helst. På Onsdag ska jag hem och äta middag hos mamma.. i bygghuset.

Julia och Hannah, Jeff - Tänker tillbaks.. säger de er något?

Kommentarer
Postat av: Marie

Saknar dig Vännen min

2007-10-15 @ 11:40:48
URL: http://mariereling.blogg.se
Postat av: Denize

Vi ska ju äta frukost någon dag i veckan i alla fall? :D

2007-10-15 @ 17:42:55
URL: http://denize.blogg.se
Postat av: J

Jag tänker tillbaks på varje dag, jag tänker tillbaks på hur det var (8) eller hur den nu går... haha! :P

2007-10-22 @ 21:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0