Tankarna

Det är ganska skönt o inte göra någonting en hel dag och bara vara för sig själv, idag har jag inte gjort någonting vettigt alls. Jag har badat, kollat One Tree Hill och skrivit i min blogg.. druckit massor med te och ätit massor med mackor! Sådana dagar vill jag har fler utav..

Jag har fortfarande problem med designen på denna blogg, den verkar aldrig vilja bli så som jag vill ha den. Ska försöka pula lite på den senare ikväll, nu har jag hunnit kolla igenom nästan hela tredje säsången av OTH och den blir bättre och bättre hela tiden. Detta är andra gången jag kollar igenom alla säsånger. Kalla mig tönt, men det är avkopplande o stänga av sin egen värld en stund.

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, såna dagar e underbara. Tänk när vi hade såna dagar typ varje helg..

Saknar oss darliiing

2007-10-09 @ 19:30:55
URL: http://mariereling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0