Utmanad

Blev utmanad av http://meay.blogg.se

JAG UTMANAR DIG! SRIV 7 SANNINGAR OM DIG SJÄLV OCH LÄNKA TILL MIN BLOGG! LYCKA TILL!



1. Jag är extremt rädd för mörker och bilar tex. skulle aldrig falla mig in o sitta vid en busshållplats vid en bilväg på kvällen helt ensam. Då går jag hellre öde vägen genom skogen.

2. Jag är otroligt utseende fixerad när de gäller mig själv, och spenderar mer pengar än jag vill erkänna på smink/kläder/hår osv..

3. Jag har komplex för min mage och min ansiktsform

4. Jag är pedant när det gäller nästan allt..

5. Jag älskar att sjunga, när jag är ledsen sätter jag mig i mitt rum och sjunger i flera timmar..

6. Jag är förälskad i Wentworth Miller

7. Jag är nyttig-freak kan nästan allt om olika fetter och vad som är bra och dåligt och är oftast ganska irriterande handla tillsammans med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0