Bortsprugna

Här har vi en lista på personer jag vill träffa oftare, om ni läser detta så kanske ni har lyst o fylla i vilka dagar ni kan! Jag har nämligen ingen mobil och jag är antingen hemma eller hos Nicklas så ingen har ju någon egentlig aning om vart jag är så det är lite svårt att ringa mig.. men here we go!

Felicia
Dezzi
Hannah
Rebecca
Denize
Ante, Ludde o co
Frida
Ellie
Oskar

Måndag:
Tisdag:
Onsdag:
Torsdag:

Det är bara fylla i här och lita på inte på att jag kan ringa er om ni ber mig ringa, det är inte för att jag inte bryr mig eller inte vill det är förmodligen för att jag inte har era nummer med tanke på att alla dem ligger i min stulna mobil och sen så har jag säkert inte tillgång till någon data så jag kan inte gå in på msn och fråga heller och oftast när jag är hemma är ingen annan hemma när jag väl är inne på msn och jag kan inte ringa mobil nummer från hem telefonen om jag än så skulle vilja! Jaja bara fylla i den där jävla listan! Haha :)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Tina

du glömde mig :(

2007-09-17 @ 21:18:44
Postat av: hannah

hoppas det är mig du menar, annars får du stryk. jag tänkte bara meddela att jag kan när du kan :P du är ALLLLLTID upptagen ;)
<3 love.

2007-09-18 @ 11:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0