Idag

Idag är det första dagen på nya jobbet, wish me luck! Jag är super nervös, jag hatar "första dagar" av allting.. skola, jobb ja allting! Det är skit jobbigt och det har jag alltid tyckt. Då ska man in dit som något jävla mobb offer som inte har några kompisar och som inte kan någonting.. och så ska man ha en lärare som ska lära en hur man ska göra. Undertiden som alla andra står där fullt kunniga och med massor av arbetskamrater och observerar "nykomlingen" jag bara äääälskar den känslan. Man känner sig inte alls iaktagen och man känner absolut ingen press över att göra ett bra första intryck, sen tillslut blir de lunch man kommer in där alla redan sitter ner och äter.. sist, såklart. Man hade lite problem med att hitta lunch rummet. Alla vänder blicken mot en, nu ska ja man ställa sig o värma sin mat man ställde i lunch rummet i en ryggsäck för att man inte vågade fråga om vart skåpen fanns sen ska man värma det i en mikro man inte vet vart den finns och behöver då därför leta igenom hela köket, fortfarande lika iaktagen som innan. What a feeling. Sen går man ut och bemöts av sura kunder som hatar "nybörjare" för "dem gick faktiskt hit för att få maten fort inte titta på undertiden som mobboffret försöker lära sig kassan"

Jaja, ni kan väl önska mig lycka till iallafal!

Kommentarer
Postat av: Denize

Good luck! Det kommer gå så bra så.. I promise.

2007-09-17 @ 11:52:20
URL: http://denize.blogg.se
Postat av: Rebecca

Hahahaha din jävla klant! Det kommer å åt helvete, ska du se ;)

2007-09-17 @ 12:10:24
URL: http://rebeccaalexandra.blogg.se
Postat av: Carro

Denize: Tack skruttis, hoppas din bra var lika bra?
Rebecca: Åh, håll käften! :P Annars kommer jag och SYR! Du vet vad jag menar :)

2007-09-17 @ 17:37:12
URL: http://myowndiary.blogg.se
Postat av: carro

din dag*

2007-09-17 @ 17:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0