Prutt soppan

Det var ett jävla intresse av denna bantings soppa, fan va kul! Ni som vill ha receptet skriv eran email i kommentar fältet eller skicka ett mail till mig [email protected] så skickar jag den! Den är sjukt god föressten och du behöver inte alls äta bara den i en vecka för att lyckas få bort några kilon utan man kan äta annat också! Men det funkar, nackdelen är väl gaserna i magen men era respektive får stå ut! Haha!

Lika sjuk som alltid har jag pallrat mig till jobbet varenda dag denna vecka, men jag blir fan inte bättre känns som att jag borde ta ledigt på fredag så jag får vila upp mig.. jag har ont i hela kroppen och känner mig svimfärdig varje gång jag står där i kassan, fy fan säger jag bara. Men inte ska man klaga om två och en halv månad är de lön och då ska jag ut och shoppa, fixa mitt hår! Jag bara längtar efter mitt långa hår! Sen blir det ny garderob och vinterjacka! Mysigt! Kan de inte ta och snöa i detta jävla skit land snart? Och ingen jävla slask tack! Nej snö så man kan mysa! Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag vill ha receptet :)

2007-09-19 @ 22:11:32
URL: http://mikaelawigert.blogg.se
Postat av: emma

jag vill ha receptet:)

2007-09-22 @ 18:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0