Tidig morgon

Nu sitter jag här och bloggar igen, tidigt som fan och sjuk i huvudet. Sitter och lyssnar lite på Nick Lachey, fy fan vilken nostalgoi.. till exempel hans låt "What's left of me" så jävla mycket minnen både på gott och ont. Nä men nu får jag rycka upp mig snart ska jag iväg och jobba som vanligt, det tar emot lika mycket varje gång jag ska resa mig ur den varma sköna sängen så tittar jag bort på andra sidan av sängen där ligger min älskling och snussar sött men han ska inte upp och jobba inte nej nej han är sjukskriven och ska opereras, stackaren. Nu vet jag hur han har känt varje morgon han behövt gå upp till lumpen eller varje gång han behövt lämna mig där i sängen när han ska upp och jobba, det är skit kul då vet man att undertiden man själv sitter på väg till jobbet trött som fan så ligger den andra och sover vidare i en varm jävla säng.

Nicklas kines grannar knackade precis på.. vem fan knackar på dörren halv nio på morgonen?! Okej det är torsdag och folk bör vara uppe. Nej nu ska jag sätta fart på mig själv, jag har ont i hela jävla kroppen och har feber nä nu jävlar ska jag iväg och jobba! Förmodligen träffa på Denize i slussen som varje morgon!


Kommentarer
Postat av: Denize

Möö jag missade dig säkert precis imorse.
Jag kom dit fem minuter senare än vanligt.

2007-09-20 @ 10:18:55
URL: http://denize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0