Yo


 

att älska är att riskera
att inte bli älskad tillbaka.
att hoppas är att riskera
att bli besviken.
men man måste våga ta risker,
den största risken i livet är att
inte riskera någonting.
den som inte riskerar någonting
åstadkommer inget, ser inget,
har inget och är inget.
den kan inte lära sig något, inte känna,
inte förändras, inte växa,
inte älska och inte leva.



Jag vill leva lyckligt för att jag är jag!

Juste, alla jävlar där ute! Min helg har varit händelserik, krogen, firanden och en hel del jävla jobb. Nu sitter jag hemma på mitt arsle och kollar på Idol, jag tycker dem höjt ribban rejält iår många fler med bättre röster än de tidigare åren. Vad är Agnes till ex? Nothing special, känner grymt många som är hundra gånger bättre. Jaja, Rebecca och co kom förbi mig på jobbet idag, din jävla fisk käft vad gjorde du med munnen egentligen? Dräggel maja. Men så blir de när man trycker en nål rätt igenom tungan och kallar det piercing. Ungefär som jag gjort. Som ni kanske märkt har jag haft en del probs med designen på denna jävla blogg, hur fan gör man? Jag vill ha musik, jag vill ha färg och jag vill ha en fet bild på mig själv för jag är så jävla snygg. Nej men, någon snäll person som är villig att hjälpa mig? Vore evigt tacksam! Emma till ex, ge mig html så jag kan fixa musik! Snälla söta rar! Vad händer i jul? Överraskning till min älskling.. och sen en jävla massa mer. Och för er som saknar sopp receptet, det kommer.. men för tillfället är jag hemma hos min djurgårdsbög till pojkvän och äter soppa med hans far. Ni förstår min pojkvän är inte här inte, han är på derbyt med sin fula blåa tröja och skriker och gapar som alla andra djurgårdare. Nej ska de vara fotboll ska de vara gult och det ska vara svart, annars kan man bädda ner sig lika bra. Vad har jag annars gjort idag? Förutom beklagat mig i bloggen, jag har väl egentligen inte gjort någonting roligt. JO det finns en sak som irriterar mig, jag hade en kund idag på jobbet och jag serverade honom en hamburgare med ost och BACON det står klart och tydligt att den innehåller bacon för den heter nämligen dubbel cheese med bacon. Han kommer tillbaka fly förbannad på mig och börjar skrika om vad i helvete det är för kött på maten. Jag svarar lugnt och sansat, att det är bacon. Då blir han galen och skriker igen att han äter inte gris och man kan fan inte severa det för det står i hans jävla koran att man inte ska äta det, ja men för i helvete lär dig svenska så du kan läsa vad du köper annars kom inte hit. Jag är inte rasist, men sånt där stör mig. Kom inte i och kräv en massa, lev inte bara på bidrag, utan kommer du hit får du anpassa dig och jobba som alla andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0