Godmorgon alla!

Idag är jag riktigt trött, älsklingen var i Örebro igår på DIF match och kom inte hem förns vid ett inatt och jag kunde inte somna innan jag visste att han var hemma säkert. Nu ligger han sött och snusar i sängen, försökte fråga om han inte ska gå till jobbet men jag fick inget svar. Igår kom min kära vän Ellinore hit och umgicks lite med mig, vi köpte varsina barnpizzor (tjockisar!) och gick hem till mig och svullade! Tack för igår sötnos det var jätte mys! Vi beställde även biljetter till DIF-AIK om två veckor! Läääääääääängtar! Inte varit på en match sen jag vet inte hur länge, kul o träffa gubben efter då jag är gnagare och inte han.

Nu ska jag fortsätta med min frukost och sen bege mig till mitt "älskade" arbete..


Kommentarer
Postat av: zooty

vi hade det riktigt mysigt gumman!!!
och nu har jag biljetterna till matchen i min hand :)..
och bara så du vet..matchen är fortfarande på torsdag om EN vecka *haha*

2008-04-17 @ 17:25:30
URL: http://zooty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0